No Dawnguard in Switzerland

Post » Fri Nov 16, 2012 11:15 am

I apologize for my english. I translate everything with google ;)

Why are there not in Switzerland, the DLC for us?

The DLC was only yesterday in the languages ??German French, Italian public.
But why do not we get the DLC.
What is the Swiss version different than the germans? Actually nothing ... right?

I hope for enlightenment.
TASTY TRACY

Post » Fri Nov 16, 2012 6:33 am

No need for worries, th DLC is nearly unplayable right now! Invisible Armor & Enemys etc. So maybe you get the fixed one!

Wer hat′s erfunden? :biggrin:
Brian Newman

Post » Fri Nov 16, 2012 7:10 am

I always thought switzerland has the same marketplace as germany?
Alex [AK]

Post » Fri Nov 16, 2012 3:28 am

No, like in Belgium, where we speak three languages, they've their own marketplace, and we are sometimes forgotten with some DLC and translates.
Chloe Botham

Post » Fri Nov 16, 2012 7:20 am

No need for worries, th DLC is nearly unplayable right now! Invisible Armor & Enemys etc. So maybe you get the fixed one!

Wer hat′s erfunden? :biggrin:

Zumindest nicht die Deutschen :biggrin:

Don't be sad, the DLC is unplayable...
Antony Holdsworth

Post » Fri Nov 16, 2012 10:18 am

Really, you published in Switzerland, the DLC in English. WTF....i can't english.
Our national language is not english, we speak german...and French and Italian.

The patch for the German version is available since today. What good patch without the DLC?

So Bethesda, take your finger out of your ass and finally make your damn job.
I'm really pissed off.
Andrew Perry

Post » Fri Nov 16, 2012 8:58 am

Ich waere froh ueber den englischen DLC im oesterreichischen Marketplace. Wir haben hier leider nur den deutschen DLC - bloed fuer Leute, welche die englische Version des Hauptspieles gekauft haben oder das Spiel auf englisch spielen wollen. Koennen wir tauschen? ;)
Susan Elizabeth

Post » Fri Nov 16, 2012 12:28 am

Ich waere froh ueber den englischen DLC im oesterreichischen Marketplace. Wir haben hier leider nur den deutschen DLC - bloed fuer Leute, welche die englische Version des Hauptspieles gekauft haben oder das Spiel auf englisch spielen wollen. Koennen wir tauschen? :wink:
Ich würde sofort tauschen.
Ich verstehe aber nicht warum die Schweiz da "bevorzugt" wird, Der Schweizer Marktplatz sollte doch identisch sein mit ?sterreich.
stevie trent

Post » Fri Nov 16, 2012 2:17 pm

Ich verstehe aber nicht warum die Schweiz da "bevorzugt" wird, Der Schweizer Marktplatz sollte doch identisch sein mit ?sterreich.

Sollte man meinen, ist aber nicht so. Ich habe mir die UK-Version von Skyrim gekauft und als ich den DLC dazu gekauft hatte, war dieser auf Deutsch! Schoenes Sprachen-Mischmasch. Und jetzt kann ich anscheinend nicht mal den Patch fuer den DLC runterladen, weil das Hauptspiel nicht als deutsche Version erkannt wird ...
FLYBOYLEAK

Post » Fri Nov 16, 2012 1:03 pm

?sterreich und Schweiz sind sich in einigen Sachen ?hnlich, du musst aber beachten das es einen sehr bedeutenden Unterschied gibt; die Schweiz ist das einzige teils deutschsprachige Land das nicht in die EU Zone f?llt, und ich nehme mal an das spielt eine ganz gewaltige Rolle in der Distribution. Ich wei? nicht ob man die internationale PEGI Version (Ich betone, KEIN US oder UK Import) in Deutschland und ?sterreich kaufen kann, aber ich hab meine englische Version offiziell in einem Laden innerhalb der Schweiz gekauft, von daher kann das hei?en das man den englischen Support für die Schweiz eh von Anfang an plante, weil Produkte die offiziell innerhalb vom Land in den bekanntesten Gro?l?den verkauft wurde, d.H nach Gesetz muss das englische Produkt Support innerhalb des Lands bekommen welches vom Publisher anerkannt wurde.
Ist nichts garantiert, macht aber für mich Sinn so.
renee Duhamel

Post » Fri Nov 16, 2012 3:43 pm

its sad...
no response to my support emails,
no response by an admin in this thread...

Now is weekend, here comes dawnguard certainly not in the market place. No earlier than next week, would that then mean that the German version is already 2 weeks overdue. 1 month since the release of the English version of Dawnguard.

Are you your Swiss customers really [censored] matter?
Break from your holiday and go to your damn job!!

Google Translator svcks ;)
Tyrone Haywood

Post » Fri Nov 16, 2012 1:39 pm

The French version should be available in Switzerland now. We're still awaiting the Italian version to go live.
Penny Flame

Return to V - Skyrim